niedziela, 27 grudnia 2009

Na dobry i smaczny początek...

Z pewną taką nieśmiałością nurkuję w kulinarno-wirtualną przestrzeń blogową :)...
Blog powstaje z miłości do jedzenia i gotowania oraz... Z zazdrości :)... Z zazdrości, która zawładnęła mną podczas oglądania blogów Notme, Evenki, Komarki, Dorotuś i Małgosi.dz. Nie sposób też nie wspomnieć też o Misiuzu, który jest nieoceniony w czasach studenckiej recesji :)...
I tak oto postanowiłam, że "wszyscy mają Mambę - mam i ja!".
Nie lubię pisać o sobie, ale miło byłoby się przedstawić :)... Jestem Motylek, studiuję matematykę i z wielką radością poruszam się w kuchni - gotując, piekąc, dekorując... Teraz pragnę podzielić się z innymi moimi ukochanymi smakami oraz filozofią żywienia.
Mam nadzieję, że ten blog będzie taką mini dokumentacją mojego rozwoju :).

Zapraszam do czytania :)!

1 komentarz:

  1. Witaj Motylko! Dziękuję Ci za życzenia świąteczne i miłe słowa :) Życzę Ci radosnego zgłębiania sztuki kulinarnej i przyjemnego blogowania :) Pozdrawiam poświątecznie!

    OdpowiedzUsuń